In & around my house

In & around my house

zaterdag 21 december 2013

Thessaloniki !!!!!!





hallo allemaal !!!!!
Vandaag neem ik jullie mee na de stad Thessalonki  ...!!!!
Thessaloniki in kerstsfeer

Γεια  σας όλοι !!!!!
Σημερα θα σας πάω μια βόλτα στην όμορφη Θεσσαλονίκη
Η θεσσαλονικη έβαλε τα γιορτινά της






















en een  wandeling  langs de boulevar !!!!!
και μια βόλτα στην παράλια !!!!









Na een flinke wandeling .....maar een kopje koffie drinken..
Ύστερα από τόσο  περπάτημα ...ένα καφεδάκι είναι ότι πρεπει !!!!


                                   MARCHE BISTRO !!!!







Zoals jullie al weten spaar ik kersthuisje ..en elk jaar koop ik een huisje .
vandaag kwam ik 2 huisjes tegen ..kon het niet laten.
dus die gingen mee na huis .


Όπως ξερετε μαζεύω χριστουγεννιατικα σπιτάκια,κάθε χρόνο αγοράζω από ένα
σημερα βρήκα δυο ... Δεν μπορούσα να αντισταθώ







het begint al aardig op een dorpje te lijken ..wat denken jullie ??????
 Aρχίζει να φαίνεται σαν   ένα χωριό, εσείς  τι νομίζετε 





zo  was mijn dag  vandaag 
ik heb er van genoten .

Eτσι ήταν η μέρα μου σήμερα 
και το απόλαυσα 



10 opmerkingen:

  1. Ω! βλέπω ότι έκανες τη βόλτα κανονικά γλυκιά μου!Ευχαριστώ για τις όμορφες φωτογραφίες στης κόρης μου.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ηταν ωραία βολτούλα ....και το καφεδάκι με το γλυκάκι ακόμα πιο ωραία !!!!!

      Verwijderen
  2. Mooie sfeerfoto's! Je Kerstdorpje wordt al groot. Je hebt er 2 mooie huisjes bij. Prettige feestdagen!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel Jeanine ook prettige feestdagen voor jou !!!!
      groetjes

      Verwijderen
  3. Καλημέρα Ειρήνη μου!!!Πανέμορφη η βόλτα πού μάς πήγες!!!!Ωραίες φωτό!!!!Τί ομορφο πού είναι τό μικρό χωριό σου!!!!Μού αρέσουν καί εμένα τά μικρά σπιτάκια!!!Θά μού φέρη ένα η κόρη μου!!!Καλά Χριστούγεννα!!!!Νά περάσης υπέροχα!!!Φιλάκια!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. κάλο βράδυ Δημητρα μου ..!!!!! θα ζητήσω μου φαίνεται μια φωτογραφική στον SANTA .. χαχαχα ....να μας δείξεις το σπιτάκι σου (που τα σε φέρει η κούκλα σου) .
      καλές γιορτές φιλάκια πολλα

      Verwijderen
  4. απόλαυσα την ανάρτηση σου...φαίνεται ότι πέρασες όμορφα...πολύ όμορφες οι φωτος σου όλες και η θάλασσα μου η αγαπημένη
    δεν ήξερα ότι έχεις χόμπυ με τα σπιτάκια , είναι τόσο όμορφα τα δύο καινούρια σου και όλη η γωνιά με τα σπιτάκια σου

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ναι δελφινακι μου μου αρέσουν πολύ τα σπιτάκια ...άλλα το πρόβλημα είναι που μου αρέσουν πολλα πράγματα ...χαχαχα
      ευχαριστω πολύ ...και πολλα φιλάκια

      Verwijderen
  5. Τέλειο το χωριουδάκι σου,παραμυθένιο!!!!!!!!!!!!!!!!!Σου ευχόμαστε καλές γιορτές!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Σας ευχαριστω πολύ ....καλές γιορτές και σε σας !!!!!
      φιλιά

      Verwijderen