In & around my house

In & around my house

woensdag 30 december 2015

Happy new year !!!!!!






                          Lieve blogvrienden !!!!
                          Mijn laatste post  voor dit jaar  , met een nieuwe foto en een terugblik
                          van mijn  creaties van het jaar 2015 ....

                         Αγαπητοί φίλοι !!!
                         Το τελευταία  ανάρτηση για φέτος , με μια καινούριο δημιουργία  και
                          και λίγες δημιουργιες από το έτος   2015



2015




2015



                              De blogvriendenbijeenkomsten !!!!!
                                   
                                     Μπλογκοφιλες και συναντήσεις  !!!!!!
             



2015




                 Iedereen een vrolijk uiteinden en een heel gezond ,gelukkig en
                 creatief nieuwjaar  !!!!!


                Σας ευχομαι Καλή χρονιά με υγεια ,ευτυχία και αγάπη  !!!!






59 opmerkingen:

  1. Ειρηνάκι μου, η νέα χρονιά να είναι ακόμα πιο δημιουργική από την προηγούμενη και στις συναντήσεις με τις φίλες, να περνάτε πάντα υπέροχα!!!
    Καλή χρονιά, κορίτσι μου! Με υγεία πάντα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Καλή χρονιά με υγεια σε σένα Γιάννα μου ...να εισαι πάντα καλά ..
      φιλακια

      Verwijderen
  2. Καλύτερη χρονιά Ειρηνη μου.
    Με πολλές δημιουργίες.
    Φιλακια πολλά.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Καλύτερη χρονιά Ειρηνη μου.
    Με πολλές δημιουργίες.
    Φιλακια πολλά.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Ρενα μου να εισαι καλά
      καλή χρονιά με υγεια και ευτυχία
      φιλακια

      Verwijderen
  4. Ειρήνη μας, εύχομαι η νέα χρονιά να είναι κι αυτή το ίδιο δημιουργική με τόσο όμορφα έργα και τόσο εξαιρετικά !!!!Να είσαι καλά και το σπιτικό σου να είναι γεμάτο χαρά και αγάπη !!!!
    Χρόνια πολλά και Καλή χρονιά !!!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Εύχομαι και σε σένα και στην οικογένεια σου καλά χρονιά με υγεια και γεμάτο χαρά ...
      φιλάκια πολλα

      Verwijderen
  5. Mooi overzicht, superleuk zo bij elkaar.
    Fijne jaarwisseling en een prachtig en creatief 2016.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Wendy.... ook een fijn en creatief nieuwjaar voor jou !!!!
      groetjes

      Verwijderen
  6. Wat heb je veel moois gemaakt,Nieneke.
    En ook voor jou alle goeds voor 2016.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ans ook voor jou en je gezin een gelukkig nieuwjaar
      groetjes

      Verwijderen
  7. Leuk zo'n overzicht, je hebt veel gemaakt.
    Ook een gezellige jaarwisseling en een goed, creatief en gezond 2016 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel loes .. ook een gezond en creatief nieuwjaar voor jou !!!

      Verwijderen
  8. mooi je terugblik. Een hele fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne feestdagen en een haakvol 2016 gewenst,
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ook een gezond en haakvol nieuwjaar voor jou !!!!
      groetjes

      Verwijderen
  10. Καλή χρονιά , καλύτερη Ειρήνη μου με πολλά νέα έργα και πολλές ακόμα συναντήσεις !!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου από καρδιάς

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Τα καλύτερα και σε σένα αγαπητή Νικόλ ....πολλα φιλακια

      Verwijderen
  11. Τις πιο θερμές ευχές μου για μια καλή κι ευτυχισμένη χρονιά, Ειρήνη μου!!!
    Με υγεία και χαρά για σένα και τους αγαπημένους σου και ειρήνη στον κόσμο!!!

    Πολλά φιλιά!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Καλή χρονιά και σε σένα και την οικογένεια σου ,με αγάπη ,υγεια και ευτυχία

      Verwijderen
  12. Καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένειά σου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
    Φιλάκια!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. και σε σένα και την οικογένεια σου Στέλλα καλή χρονιά ....
      φιλακια

      Verwijderen
  13. Een fijne eindejaarsavond en voor 2016 de allerbeste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Καλή Χρονιά Ειρηνάκι μου, χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη, όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου και πολλές δημιουργίες!!!!! Φιλιά Πολλά!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. καλή χρονιά Βίκυ μου ,με υγεια ,αγάπη και ευτυχία σε σε σένα και την οικογενεια σου
      φιλακια

      Verwijderen
  15. Ειρήνη μου σου εύχομαι μια καλή και ευλογημένη χρονιά!
    Φιλάκια πολλά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Ελενη και σε σένα καλή και ευλογημένη χρονιά !!!!

      Verwijderen
  16. Χρόνια πολλά αγαπητρή μου Ειρήνη.
    Καλή σου χρονιά.
    Με υγεία και χαρά ο καινούργιος χρόνος.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Dennis Καλή χρονιά και σε σένα με υγεια !!!

      Verwijderen
  17. Καλή χρονιά με υγεία!!!! Πολλά φιλιά

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. καλή χρονιά και σε σένα ..φιλακια

      Verwijderen
  18. Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη υγεία και καλή τύχη. Χρόνια πολλά και καλά.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ ....και σε σένα καλή και ευλογημένη χρονιά

      Verwijderen
  19. Καλή Χρονιά!!!
    Υγεία, αγάπη, χαρά και περισσότερες συναντήσεις!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Αννιτα μου ...και σε σένα καλή χρονιά με πολλές
      συναντήσεις ...φιλακια

      Verwijderen
  20. Καλή χρονιά Ειρήνη, με υγεία, ευτυχία και αγάπη. Εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει ότι ξέχασε ο παλιός!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου..... και σε σένα τα καλύτερα για το νέο έτος

      Verwijderen
  21. Καλή κι δημιουργική χρονιά , Ειρήνη μου !!! Με υγεία ,αγάπη και πολλές χαρές για σένα και τους αγαπημένους σου !! Πολλά φιλιά!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Καλή κι δημιουργική χρονιά και σε σένα Νίκη μου !!!
      φιλακια

      Verwijderen
  22. Ειρήνη μου ,εύχομαι το 2016 να είναι γεμάτο αγάπη ,υγεία ,χαρά και πολλές -πολλές δημιουργίες και όμορφες συναντήσεις !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ολυμπία μου καλή χρονιά και σε σένα και την οικογένεια σου ...
      φιλάκια πολλα

      Verwijderen
  23. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, ευτυχία και πολλές όμορφες δημιουργίες! Φιλιά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Αναστασία ..καλή χρονιά και σε σένα !!!

      Verwijderen


  24. Feliz 2016!!!
    All good things to you!♩♫ه° ·.
    ❤ه° ·.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Καλή χρονιά με υγεία
    Φιλάκια ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ καλή χρονιά και σε σένα !!!

      Verwijderen
  26. Καλή χρονιά να έχεις Ειρήνη, με υγεία, αγάπη και γαλήνη! :))
    Πολλά ζεστά φιλιά !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Airis ..και σε σένα καλή χρονιά με υγεια

      Verwijderen
  27. Mooi om de foto's zo in een collage te zien!
    De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Maak er weer wat moois en creatiefs van.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cindy .....voor jou ook een heel gezond nieuwjaar !!!

      Verwijderen
  28. Καλή χρονιά Ειρήνη μου με υγεία, αγάπη κι ευτυχία!
    Με φωτεινές, υπέροχες δημιουργίες και όμορφες συναντήσεις!
    Φιλιά πολλά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ευχαριστώ Μαρία ...καλή χρονιά και σε σένα με υγεια και ευτυχία !!!!
      φιλακια

      Verwijderen
  29. Καλή και ευτυχισμένη χρονιά ,Ειρήνη !!!!!Φιλιά!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Καλή χρονιά και ευτυχισμένη χρονιά και σε σένα !!!!
      φιλακια

      Verwijderen
  30. Καλή χρονιά Ειρήνη μου με υγεία ευτυχία και όμορφη δημιουργική διάθεση!!!!Φιλάκια!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. καλή χρονιά και σε σένα Σοφία με υγεια και ευτυχία ...
      φιλακια

      Verwijderen